Storshoppar'N

Dagen på A6 blev bra ändå! Hittade ett par skor. Men tröj-jakten ska jag fortsätta imorgon i Nässjö istället. Ska nog glida till min favoritaffär, Qlints!

Men skorna tog ett jäkla tag att hitta. Var nog inne i minst 5 affärer, men jag har en liten policy. Är inte dom som jobbar i affären trevliga, då går jag! :P Så tillslut hittade jag ett par schyssta skor på Stadium som inte var så farligt dyra.

Sen drog vi ner till Mediamarkt för jag behövde ett par högtalare till min kära dator! Alltid prisvärt på mediamarkt, och nu börjar personalen bli ganska trevlig också :)

Hittade Emli's födelsedagspresent också. Måste bara ta reda på ordentligt när hon fyller år, har för mig att det är tidigt på året iaf ;)

Nu ska jag lägga mig ner i soffan en timme eller något o bara chilla lite. Det sliter att åka till Jkpg! :)

På återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Emli

hahaha! det ÄR tidigt på året :P hur tidigt är dock frågan. men någonstans mellan den 16:e och den 18:e brukar det infalla. Nu är ja nyfiken!

2008-11-05 @ 21:53:00
URL: http://thelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0