Snön faller...

Och jag med den, i det bottenlösa hål som kallas Reumatism! Jag orkar inte mer! Somnade inte förrän klockan 6 idag på morgonen, sen kom morsan in vid 7 och gav mig tabletter.  Så det blir väl en dag i sängen igen! Fan livet är ganska meningslöst just nu, undrar om man hade varit saknad om man bara försvunnit?

Man blir ju ganska deppig när man bara sitter hemma och inte kan röra sig. Minsta lilla grej är en utmaning, som tex gå på toa, duscha, koka kaffe ja vad som helst.

Tur att morsan och lillebror ställer upp som dom gör! Kör ganska mkt med min lillebror och det vet han, men oftast gör han sakerna jag ber honom om, tex hämta tabletter, koka kaffe. Så thx broooo.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: japanesen

jag skulle sakna dig, även om du inte tror det.

2008-11-24 @ 14:30:42
Postat av: the guy in next room

jag skulle inte klara att du försvann

2008-11-25 @ 20:24:58
Postat av: the guy in next room

jag skulle inte klara att du försvann

2008-11-25 @ 20:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0