Snel-Ema och Prins William!

Idag tog jag rätt tid för att komma till Ortopedtekniska! Så nästa vecka ska jag hämta mina inlägg! Så cooolt *hm*

Efter det var avklarat så drog vi till Pinnen där Moster jobbar, vi lånade bord och stolar till på lördag. Så vi fick låna hennes Volvo så att grejerna får plats! När vi lämnat borden och stolarna hemma så åkte jag tillbaka in till stan, lämnade Volvon och gled upp till Snel-Ema:) Hon hade ju köpt en nu gunners tröja till mig! Hon är Snel hon! Så hon bjöd på lite kaffe och vi la oss i varsin soffa och kollade på stolthet och fördom medans Elvis juckade på mitt ben! Han är inte klok.

Ikväll är det Ishockey på  TV! Bjöd Emli men det dög inte ;) Så det blir jag, mamma, pappa och lillebror skulle jag tro! Så jag beslöt mig för att bjuda på fika! ngt med Kanel i och Kex! Kan det bli bättre?

Har inte för mkt energi nu på dagarna så nu har jag gjort mitt idag! Ska lägga mig i soffan tills det blir mat sen ska jag S O V A!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul med tröjan! Congrats!

2008-11-27 @ 22:52:00
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0