Sarah Palin!

Läste en artikel om Sarah Palin på Aftonbladet. Om hon någonsin kandiderar igen för att hamna i Vita Huset så ska vi vara rädda! MYCKET Rädda. Sådana personer som hon skrämmer skiten ur mig för dom rättfärdigar allt genom att säga, gud har gett mig ett tecken, gud är den som bestämmer över mitt liv. Amerikaner har en tendens att alltid rättfärdiga sina beslut med att gud har sagt åt dom att göra så o bla bla bla! Jag säger BULLSHIT!!!

Finns tex en kyrka som har inriktningen att hata Svenskar för att homosexualitet är tillåtet i Sverige. Pastorn i den kyrkan tyckte att "Svenskar är illaluktande droppar från satans penis"  och att brottet mot Pastor Åke Green är värre än vad Hitler gjorde mot Judarna. Blir man inte förbannad?

Nä, fyfan för Amerikaner och fyfan för Sarah Palin

På återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läste det med,sinnes...skakar på huvudet

2008-11-11 @ 19:04:46
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Josefine.

i totally agree.

amerikaner är den värsta sortens folket.

2008-11-11 @ 20:12:08
URL: http://elitsoldat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0