Säljes!

Sliten Reumatikerkropp säljes till högstbjudande, ev byte mot 180cm lång, muskulös atletkropp!
Har inte gått så långt då jag oftast transporterar mig med bil, därav den lite småfeta looken! Kroppen är ganska kort med mörkt hår. Håret går att ändra till blont innan leverans!

Pris: Tja, vad vill ni ge för skiten?


Ungefär så ska min annons på blocket se ut om jag lägger ut mig själv på blocket! För idag kan min jävla rygg dra åt helvete, den förtjänar inte att sitta under min hud :P Hade så förbannat ont idag att jag visste inte riktigt hur jag skulle göra, skratta eller gråta? Bestämde mig för inget av det, så nu är jag mest i mitt goa förbannade stadie som jag brukar vara!

Ska iväg till jkpg sen och göra av med pengar! Måste hitta ett par nya skor och kanske en tröja eller två! :) Så nu ska jag snart göra mig iordning för en dag på stan med Mor och Moster! Det kan bli intressant!

På återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jadu vad säger man, säkert att vi inte är släkt? ;-) :-D Lycka till med shopping, hade gett allt för att traska runt på A6 just nu...



Må väl.

2008-11-05 @ 10:52:20
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: japanesen

gå på stan när du knappt kan röra dig, det låter ju som ett moget beslut... hoppas att du hittade lite snygga tröjor och bra skor så att resan till A6 inte blev helt i onödan

2008-11-05 @ 11:14:52
Postat av: Julia

hoppas du får en bra kväll



Just nu går det att nominera bloggar till Månadens blogg, men bara fram tills midnatt idag!

Har du hittat en favorit blogg du vill ska vinna, eller tycker du att din blogg är värd priset?

Nominera här: http://jsomijulia.se/2008/november/vem-blir-manadens-blogg.aspx#comments

2008-11-05 @ 16:01:24
URL: http://jsomijulia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0