Rock Bottom is where I live!

Godmorgon på er!

Eftersom jag inte fick några bud på min kropp igår så rear jag ut den idag! Alla bud accepteras, till och med byten mot blekfeta 40-åringskroppar:P hahah!

Ryggen vill inte alls vara med och leka idag så jag ger upp från början, mjukisbyxorna på och snart ska jag sätta mig framför xboxet! Var bara tvungen att testa ljudet i mina nya högtalare jag köpte till datorn, damn det var ett bra köp! :)

Så nu skriker Rise Against - Give it all ur mina högtalare! Jag är helt såld på Rise aganist! :)

På återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Jonna

du är inte dum du haha men det är väl så sanna gentelmän ska vara?

2008-11-06 @ 11:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0