Roadtrip!

Efter Rehab idag var jag en god samarit och skjutsade bandy och nu radioprofilen Fillan! Hon skulle intervjuas av P4 i Vaggeryd och eftersom jag är arbetslös och bara går o glor så ställde jag upp! :) Och mkt riktigt hon ljög inte, ett par timmar senare kunde jag höra hennes "ljuva" stämma på radion. Ho skulle klemma på en jefla brösthvermare imorroon. Haha ni ska höra henne:P bonnjäkel:) Men imorgon ska Ivan och jag iaf åka till Råslätt för att kolla på hennes allsvenska debut iaf! Fillanfanz har vi döpt oss till.

Fm har ju kommit idag men jag har inte kunnat spela än för det går inte att installera! TACK SPORTS INTERACTIVE!!!! Servrarna är för tillfälet överbelasteade, vgd försök senare!  Senare my ass!!

Ska tjura en stund tror jag!

På återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: fillan

hahhaa, kalla mig inte bonne ditt as :D

2008-11-14 @ 19:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0