Nuuu ni ska ni få höra!!!

Jag ska börja åka rally!!!! Eller ja jag tror jag ska göra det:P Det var så här att Lillebrors kompis Oscar, eller ja han är min kompis med för den delen. Men lillebror och han är lika gamla ungefär! Fan nu blev det en jävla utläggning om det. Skitsamma!

Jo det var så här att Lillebrors kompis Oscar ska börja köra rally! Problemet var att han inte hade ngn kartläsare! Jag menar sånt är min våta dröm ungefär! Så dålig rygg eller ej! Jag ska ge det ett försök! Så nu ska jag kolla upp var och hur man utbildar sig till Co-driver, sen ska vi ge oss ut i dom småländska skogarna!!

Behöver jag säga att jag är taggad? ;P

På återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ahhhhhhhhhhhhhh vad kul, shit häftigt. Du klarar mer än vad du tror! Klart du ska testa.

2008-11-22 @ 10:11:37
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0