Nää men se godkväll herr frost!

Lillebror frågade snällt om jag skulle hänga med och kolla på Nässjö IF när dom tog emot GAIS idag! Alltså inte A-lag nu då utan det var Herr Bengtssons lag, det innebär P17! Vi såg bara en halvlek för det var så jävla kallt! När det gått sisådär 10 min så började jag längta hem för då hade känslen i mina fingrar försvunnit! Jag brukar tåla att stå på skogsvallen men idag var det sjukt kallt och lite blåsigt med för den delen. Så när vi gick så kom vi på idén att åka till Mormor och fika! Det behövde vi inte ångra. Varm oboy kom fram och mackor! :) fint!

Så när vi hade tinat upp började vi tänka på hemmet igen och sakta så smög vi ut från Mormor och ner i bilen! Så nu har jag kommit hem och funderar på om jag ska ta och kolla på en film medans jag smaskar på Skumtomtar och en stor mugg kaffe! :)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch,blir inte sugen att gå på bandy måste jag säga ;-)

2008-11-23 @ 21:40:58
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahahahah I might,jag ska vara hemma den helgen faktiskt och med min sportgalne sambo så vet man aldrig vart man hamnar, tro mig!

2008-11-23 @ 22:23:56
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0