My name is Lino, Fiddelino!

Nyss hemkommen från den nya James Bond filmen, ja jag vet att klockan är typ två. Men jag stannade kvar lite i stan osv :) Filmen var faktiskt rätt okej! Inte den bästa Bond filmen jag sett, men Daniel Craig blir bättre och bättre som Mr Bond! :)

Efter filmen gled vi hem till Salibaba och spelade lite Xbox, eller ja Jocke och Gabi spelade mest faktiskt. Runt 10 tröttnade jag på Xbox och körde hem Jocke! Sen när jag kom till Anneberg fick jag för att glida in till Missionskyrkan en stund, blev en hel del skratt som vanligt. Särskilt när Markus är där, han och jag är en dålig kombination :P

Imorgon är det fest hos nämde Markus, han sa att han skulle se till att jag skulle sova klockan 19. Jag tippar på närmare 10.
 
Nu ska jag faktiskt ta och sova lite, börjar bli lite nanig! Pillrena börjar verka osv så det är dags :)

Ja just det! Glömde ju att jag skulle dementera det jag skrev om Snel-Ema idag! Fick en sak över sms jag skulle skriva på bloggen men jag glömde telefonen i köket så jag improviserar lite. ELLER SÅ JAG ÖVERDRIVER ALLTID NÄR JAG SKRIVER OCH HITTAR JAG PÅ! :) Det skulle visst stå med stora bokstäver med så jag hoppas hon är nöjd nu så jag slipper få sms där det står, Jag hatar dig!   :)

På återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att filmen var hyfsad, lät som en trevlig afton. Ha det gott.

2008-11-01 @ 09:27:52
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: fillan

va fan har du vart på bond !! du kallade ju mig dum i huvve som skulle gå för du tyckte att de nya sög :P

2008-11-01 @ 12:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0