Mörkret sänker sig!

Lund kom hit o fikade en stund! Under tiden retade jag gallfeber på Fillan, det är ta mig fan en specialitet ;) Men lite besviken när jag erbjöd mig att hålla henne sällskap på Lördag kväll. Men hon sa att hon hellre häller salt i ett öppet sår än är med mig ungefär :P haha!  "gnistan" fanns inte där sa hon... :O

Ska åka ut en sväng till storebror en sväng och leka med Alice  :) Ja jag ska väl försöka sno åt mig lite kaffe också!

Nu ropas det från nedervåningen, maten är klar!

På återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja, söndag klockan sju. Fast nu sa mamma att det var halv sju. Din bror och Albin ska kolla, och du ska köra dom, vi spelar nämligen futsalmatch och det är i Handskeryd. Så det så!

2008-11-06 @ 17:26:10
URL: http://inspiredofme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0