May the force be with me!

Imorgon ska jag till försäkringskassan. Dom ska enligt pappret som dom skickade hem återanpassa mig till arbetslivet! Behöver jag säga att jag är nervös? USCH!

Ska vara där halv elva tror jag. Sen direkt efter måste jag hoppa in i bilen och åka tillbaka till Anneberg för jag ska klippa mig vid 13:30! Ska bli skönt o bli av med lite hår igen för nu är det långt och tjockt. Sitter o klurar lite på hur jag ska färga det den här gången, lutar åt samma som förra gången eller om jag ska köra lite blått igen.

Nähä idag har jag bestämt mig för att sova tidigt! Alltså direkt efter Allå Allå :)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller tummarna FK är inte att leka med. Du missade inget vill jag lova, japp enligt min syster så var de det. Godnatt,va rädd om ryggen!

2008-11-24 @ 23:49:18
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0