Måste lära mig att ha koll del 2

Jag gjorde det igen. Trodde ju att jag skulle vara hos Team Ortopedteknik idag! Men ICKE! Det var imorgon klockan 09:30! Så jag gick upp klockan 8 idag helt i onödan!! :/ Jag skyller på sömnbrist och för mkt piller!

Sov väl ungefär 4 timmar inatt, och idag när jag vaknade så vaknade jag av att en Anticimex gubbe stod utanför min dörr o pratade JÄVLIGT högt.

Så när Morsan o jag tagit oss ut till bilen igen efter att jag sett fel på tiden så drog till Mormor en stund och jag retade henne för hennes prickiga brallor! :)

Jag har varit lite duktig också idag för Mamma och jag fixade inför en liten lek vi ska ha på Lördag. Tänkte på Emli när jag planerade leken för hon kan vinna massa flyttahemifrån grejer! :D haha!

Jag borde städa mitt rum nu, men snart, måste samla mer energi först.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Emli

whaat?! Jävlar vad här ska tävlas! :D haha

2008-11-26 @ 15:33:39
URL: http://thelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0