Masken e döööö!

Dagen har tillbringats hemma hos familjen B-ström! Trevlans faktiskt! Började med lite kaffe och bulle i köket tillsammans med Snel-Ema och en väldigt trött Emli som skulle åka och jobba!

Sen åkte vi till ICA en snabbis för Snel-Ema behövde ballonger. Sen när vi kom tillbaka hade Mamma Bergström kommit med Mormor Bergström. Nu är det så här att Mormor Bergström gillar mig! Ganska mkt! idag försökte hon tom gifta sig med mig! :O :P Haha hon e rolig :)

Sen kom suddens pojke! Max heter han! Trevlig kille. Han var ju Arsenal supporter med, då är han genast godkänd! Måste ju hålla koll på min Plastlillasyster så hon inte dejtar vem som helst.

Nu sitter jag hos Martin och spelar FM så klart! Vilket är fint. Mkt fint! försöker få Macce att gå o köpa choklad till mig! e så jävla sugen på choklad!

På återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Jonna

ska vi starta Mormor Bergstöm fan-club? Hon lärde mig att göra äppelmos sist :) uppskattat!



Choklaaaaaa

2008-11-16 @ 19:41:22
Postat av: Anonym

Tack :-D Japp,det har jag! Ska bli så skönt att fixa foten nu,har haft så fucking ont HELA helgen. Hur går det med din rygg?

2008-11-16 @ 22:01:16
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0