Måndagmorgon!

Allt är som vanligt, kroppen värker som satan, jag är nyvaken trots att det närmar sig lunch och jag laddar för att orka gå och träna. Som sagt, det är Måndag helt enkelt!

Men denna vecka vill jag verkligen ska gå fort eftersom på fredag släpps det, Football Manager 2009! Jag har längtat sen det började pratas om dom nya funktionerna som skulle komma iår! Det är ju ganska lägligt att det kommer denna veckan eftersom min 08 skiva börjar strula!

Så kan det bli Fredag snart?

På återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: Anonym

TA IN PÅ BEHANDLINGSHEM SÄGER JAG JU! Du är ju blandmissbrukare (både kaffe och FM) inte bra. ;D

2008-11-10 @ 12:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0