Måndag!

Sitter och gömmer mig på rummet. Pappa låg hela dagen igår med migrän! Så han stannade hemma idag också. Problemet är att idag är han överpigg! Han springer runt med dammsugare och stirrar som en jävla dåre! Sist jag var nere så satt Mamma bara vid köksbordet och tittade på honom som om han var ett monster ungefär! Ett Städmonster.

Somnade inte förrän runt 5 idag på morgonen så jag är så jäkla seg idag! Ska nog vara hos sjukgymnasten om någon timme! Men samtidigt har jag för mig att det är imorgon:P Så jag chansar på imorgon.

Mamma och jag satt o kollade på hur många som kommer när jag fyller år. Släkten ska komma på eftermiddagen och mina vänner på kvällen. Totalt med släkt och vänner närmar det sig 50 personer  :S Problemet är vem man ska bjuda också? Finns ju vänner som man kände förr och samtidigt vänner som man umgås mycket med nu. jaja. ska bläddra igenom telefonboken och kolla. Måste börja smsa folk och bjuda in med.

På återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att bli uppvaktad! Men det är ju mkt jobb med allting, fast man får ju presenter för besväret....;-)

2008-11-17 @ 16:13:28
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0