Mååviekvaell i Nassjoe.

Ikväll åkte jag in till för att skjutsa Ivan som skulle stöta på bandybrudar! Sen efter det drog jag själv till Linda för lite Måvie! Jakob och Bobo slöt upp ganska kort efter. Sen hamnade vi i Lindas vardagsrum och vi tjötade, Massor!! Helt plötsligt var klockan 10 och vi hade fortfarande inte kollat på ngn film. Då smsade Ivan! Han hade flörtat klart och ville också vara med och kolla på film. Så jag åkte upp till Vallen och hämtade allas vår favoritguling! :)

Sen kollade vi på film då, valet föll på Never back down. Alla har verkligen sagt att den är jättebra så jag hade lite för höga förväntningar kanske. Men den var verkligen värdelös! Satt i nästan två timmar o kollade på testosteronstinna tonåringar som var så rika och uttråkade så dom var tvugna att banka skiten ur varandra. Jakob var helt inne i filmen. Likaså bobo och Ivan. Men jag var inte nöjd! Never back down kommer jag aldrig se igen.

Sen hade jag som den sneela veeneen jag är lovat o köra hem Emli! Idag får hon heta kåt-emli för hon försökte få med sig Ivan in till sin säng! :O jag veet, jag är lika chockad som ni! Men efter Ivan artigt tackat nej så sladdade vi hem med Birgitta! Så nu ligger jag i sängen och försöker slappna av, men kroppen vill inte arbeta med mig riktigt. Det är åt helvete helt enkelt! Så jag ska starta FM nu.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Emlie

ey! det var ju jag som artigt tackade nej, vrid inte på historien här nu! :P

2008-11-23 @ 11:04:47
URL: http://thelander.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahahah det låter som high-life på höglandet du ;-) Skönt att hon kom tillrätta!!!!

2008-11-23 @ 12:38:57
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0