Luke! I am your father!

Kvällen avslutades med första Star Wars filmen hos Martin! Det var kul och se den, för tro det eller ej så hade jag faktiskt inte sett den innan. Får väl ta och kolla på dom andra också så småningom :) Martin hade skaffat hemmabio system för ett litet tag sen, och idag brände vi på för fullt med explosioner i Star Wars, det var coooolt. Jävlar vad fönstrena skallrade :D

Martin och jag laddade hem FM demon också! Det var inte bra, för var jag sugen innan på det riktiga spelet så vet jag inte riktigt hur jag ska beskriva min längtan efter detta spel:P

Har inte fått ett enda bud på min sletna reumatikerkropp idag, men det visste jag ju innan! Får rea ut den.

På återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: japanesen

hmmm, Fidde, du är FM-missbrukare... ta in på avgiftningsklinik! :P



Star wars... oh, då hade jag också velat vara med och titta...

2008-11-06 @ 03:22:48
Postat av: Anonym

USCH, säg inte så ;-) Godorgon föresten,ingen har velat ha min kropp heller....

2008-11-06 @ 07:25:02
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0