Lonley!

Ligger och kollar på Ellen show! Dom har dragit dit en liten flicka som är så otroligt dryg! Det är en sån unge som alltid fått höra att hon är bäst på allt! Visst hon var väl duktig på att sjunga för att vara så liten som hon var! Men hon var otroligt dryg! Blä vad irriterad jag blev.

Det är verkligen dött idag, det är inte en jävel inne på msn, sitter här och glor på TV bara! Eller jo nu ljög jag, det är TVÅ online på msn men ingen av dom har tid att underhålla mig och inte direkt att jag vill störa :) Men frågan är vad man ska göra nu? Har ju lyckats att komma ur sängen nu iaf men jag la mig ganska fort igen. Måste börja komma igång eftersom det är bandy snart.

på återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: Loo - Veckansblogg ?

Vems huvud passar in på kroppen?

2008-11-12 @ 14:50:09
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: japanesen

du kan ju alltid prata med mig på msn, men det duger ju inte att ha mig i listan snyft ;P

2008-11-12 @ 15:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0