Liveblogg från Ivaano!

Kvällen tog en oväntad vändning när jag blev inbjuden till en konversation på msn med ivan och fillan. Det spårade ur efter en stund och vi bestämde oss för att titta på Matrix hos Ivan för att Ivan och Fillan skulle skriva om det i skolan. (för fillan, idioten, hade inte börjat... den skulle in på tisdagen) Detta kom hon på runt klockan 1 mitt i natten. Så som ädel riddare ställer man ju upp!
Så Jag och Ivaano satte oss i Birgitta och for iväg mot boendet för att hämta henne. Vi hann åka förbi statoil också och köpte nedanstående;
Chipsen och Pepsin. Fillan berättar sina gudomligt SKÖNA historier, utvecklat och flitigt, samtidigt som Ivan skriver det här blogginlägget (just det!! :D) och Fidde samtalar med fillan. Sjukt kul äre ! Tro MIG!!! Och man lever bara en gång, vi ska försöka få tillbaks Fillan till klockan 7 imorn bitti. Vi ska hinna följande som sagt lite;
* Kolla Matrix
* Äta upp all snacks
* Chilla och snacka massa skit helt enkelt.

Sjukt kul kväll väntar oss! Så som fidde skrev och brukar skriva -

På återhörande

fiddelino (e Iváno!!!!!)

Kommentarer
Postat av: iváno

klockrent! sjukaste på länge :D

2008-11-04 @ 06:29:19
URL: http://ivaano.blogg.se/
Postat av: fillan

hahaha, det var helt jävla gaaalet :D !!

2008-11-04 @ 06:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0