Liveblogg från Ivaano nr 2

Klockan är 04:16 och jag är fortfarande kvar hos Ivan!

Fillan börjar komma med oanständiga förslag nu och jag börjar smått längta hem till min säng! Men när jag ville lägga mina ben i hennes knä tog det hus i helvete! Skandal faktiskt tycker jag, särskilt när faktiskt både körde henne till Anneberg och ska köra hem henne sedan! Lite besviken där faktiskt, men det ryktas om att hon ska bjuda på nybakta pepparkakor så jag är ganska nöjd ändå! Tror fillan börjar mjukna lite ;)

Nähä nu ska vi skriva klart hennes uppsats innan jag och Ivan rullar till Nässjö igen, undrar om jag kommer i säng innan Morsan kommer upp med mina små vita piller : )

På återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: iváno

haha du hann inte riktigt! :/ ;P

2008-11-04 @ 06:31:12
URL: http://ivaano.blogg.se/
Postat av: iváno

hahaha inte redigt ;) men det var det värt? :D

2008-11-04 @ 06:31:41
URL: http://ivaano.blogg.se/
Postat av: fillan

hahaha, du missade det ju :( men hon ringde ju så de va ju chill ;) haha!

2008-11-04 @ 06:41:54
Postat av: japanesen

ni är inte kloka! Det är min spontana kommentar ;)

2008-11-04 @ 11:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0