Kan inte släppa

Boken jag läste idag, går och funderar hela tiden på tänk om det blir så? Tänk om det faktiskt skulle dyka upp Nazicamps i Norrland? Jag vet ni tycker säkert det låter långsökt men det tyckte nog han i boken också tills han såg dom.

Måste kolla på ngt som gör mig glad och tankspridd, vanligtvis har jag FM till det men eftersom jag avinstallerade 08 innan i väntan på 09 så har jag inte mycket tidsfördriv. Det är stunder som denna när man är FM lös som man kan fundera på hur mycket tid man lägger på FM :P Så det är bäst för den svenska posten att spelet dyker upp imorgon annars ska dom få se på faaaan!

Sen har jag tydligen varit ett rövhål. Så man får väl passa på att be om ursäkt! :) Trots att jag inte riktigt vet vad jag gjort:P

På återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska göra så, du jag tänkte faktiskt på det. Det vore den perfekta julklappen!

2008-11-14 @ 05:17:30
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0