Jämtin Jämtin ditt jävla svin!

Satt och läste om Andreas Jämtins övergång till Linköping som skedde igår. Visst att det snackades om att han skulle skriva på för HV nu när han inte platsade i New York Rangers. Men jag trodde inte riktigt på att han skulle komma tillbaka! Och så får jag ett sms igår av en kompis! Så står det bara kort o gott "jämtin till LHC" Jag höll ärligt talat på att köra in i en stolpe! Jag blev så jävla arg! Man gör inte så! Så kommenterar Jämtin det idag i Aftonbladet, "jag hoppas att folk i jkpg kan ta det på rätt sätt" Hur fan ska vi ta det då? Finns det ingen klubbkänsla i det här landet längre? Nästa övergång är väl Johan Davidsson till typ Djurgården....

fyfan.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Emli

I know. det suger getballe, eller nåt:P

2008-11-15 @ 11:30:53
URL: http://thelander.blogg.se/
Postat av: Djurgårdaren

nu ska du inte vara sån. Om Davidson vill gå över till det prestigefulla Djurgården så ska vi välkomna honom. Vi är inte småsinta... ;P

2008-11-15 @ 14:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0