Jag måste lära mig att hålla koll!

Trodde jag skulle vara hos försäkringskassan vid 10:30, så jag bad morsan väcka mig vid 9 för att göra mig iordning i tid och så! Sen när jag sitter vid frukostbordet så kollar jag på frågorna dom har bett mig fundera på tills idag. Då ser jag tiden igen! Jag ska vara där vid 11:30!!!! Fan också, hade kunnat sova typ en och en halvtimme till! Känns underbart! Dessutom har jag beställt klipptid vid 13:30 idag, frågan är om jag hinner, hoppas verkligen det för jag är sugen på att klippa mig nu vill jag lova :)

Men jag hinner ju spela lite FM innan det är dags att åka till stan för jag är ju redan färdig för att åka :P haha

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du, ser det positivt-du hinner spela lite innan. Lýcka till med klippet och FK! Hur går det med ryggen?

2008-11-25 @ 10:16:23
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förstår det, äsch det är skit,till och med så skit att jag funderr på att ta bloggpaus, är inte värt att skriva så mkt med mina händer :-(

2008-11-25 @ 13:29:02
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0