Jag blir arg!

Stod och tittade ut genom köksfönstret nyss, trodde jag såg ett djur krypa på vår grannes och min före detta arbetskamrats garageuppfart! Så jag rådfrågar morsan om vad det är jag ser och då är det Mammas arbetskamrat som är så full att han kryper, värst av allt. HAN KRYPER TILL BILEN!! Tyvärr händer det här ganska ofta, men det är första gången jag ser honom krypa! Nu tänker ni "varför ringer ni inte polisen?"  Enkelt svar, dom hinner inte ut hit innan han är framme vid sin lägenhet 100 meter bort. Men det är så sjukt att han bara har mage att sätta sig i bilen när han har druckit.

Enligt mig är det den lägsta livsformen näst efter våldtäktsmän! Tänk om han kör på någon? Nä fyfan man blir ju arg!

Snel-Ema ringde innan, hon hade lovat att hälsa på här ute i skogen idag, men det sket hon tydligen i och åkte till Växjö istället, vilken kompis! Tillråga på allt hade hon o Emli bestämt att jag skulle ringa vår gamla lärare och boka in en fikadejt! Skandal säger jag. Men eftersom jag är så grym på att prata så vände jag på det så att Snel-Ema ska ringa! Men jaja vi får väl se hur det blir. En sak vet jag iaf, det är oförlåtligt att inte dyka upp i skogen när man lovat! Så jag hoppas hon läser det här så hon vet hur arg o besviken jag är  ;P

På återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Ema

Efter de senaste blogg-dagarna får man räkna med oväntade beslut. Det ingår liksom. Nej men ärligt talat babe. Förlåt att jag inte kunde komma ut till skogen idag! Jag kanske kan komma ut en sväng imorgon... om jag får...? :) Om vi inte ska ha fika-dejt då vill säga. För du har väl ringt?! :P :)

2008-11-02 @ 23:14:21
Postat av: Anonym

dödlig kombination, alkohol + bil. Har en kompis vars fästmö blev ihjäl körd av en full förare. FÖRSKRÄCKLIGT!!! och fullständigt oförsvarligt. Jag blir också arg.

2008-11-03 @ 03:41:28
Postat av: Anonym

Sinnessjukt! Han kan ju döda någon, men det är ju precis som du skriver polisen hinner ju inte fram. Godmorgon föresten.

2008-11-03 @ 06:19:03
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0