Jag begär inte mkt.

Ge mig en enda dag där jag kan få må bra! Gränsen för vad jag orkar med är väldigt nära nu. Ligger i sängen idag igen, det gör helt enkelt för ont att traska runt så det är inte lönt att försöka.

Kom och tänka på hur det var för ett år sedan, då jobbade jag som en dåre. Arbetade mer än heltid ett tag förra hösten. Jag hade faktiskt lite muskler t o m. Har ett kort utan tröja från i december förra året och jag ser nästan ut som om jag har lite muskler!

Nu ett år senare orkar jag knappt lyfta min laptop. Igår fick Martin hjälpa mig av med skorna. Det känns så jävla förnedrande att man inte klarar något längre! Jag förväntar mig inte att jag ska kunna gå tillbaka och jobba som jag gjorde innan för det är inte realistiskt, men jag vill bara kunna gå runt Laeryd tex, eller kunna lyfta upp Alice igen! Jag klarar inte det nu utan att det hugger till i ryggen så det tåras i ögonen!

Så nu ligger jag här i sängen o känner mig allmänt deppig. Så jag ska bara ligga och kolla på fotboll hela jävla dan! För enligt mig hade jag inte ens behövt vakna idag.

På återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Jossan

Usch, jag lider med dig Fidde!



Okej, jag tror att jag vet vem det är då.. Hon är rätt duktig, ifall det är hon.



Vi åkte förvisso ur, Habo vann alla sina matcher i kvalet så vi kom bara tvåa, men det är rätt bra med ett lag med en medelålder på typ 15,9 år..

2008-11-23 @ 13:38:47
URL: http://inspiredofme.blogspot.com
Postat av: Jossan

Vi tänker inte på samma tjej!



Vi behöver verkligen ny tränare.. Kom du, vi litar på dig och lite aggressivitet är aldrig fel. Hah!

Nej, men för att vara seriös så är det jävligt ruttet att gå på honom från OIFs sida, tycker jag spontant..



Fotboll på TV är bra. Jag funderar på att jaga Thomas Holmqvist på SmT och ge honom ett bra scoop imorgon! haha :D

2008-11-23 @ 15:13:37
URL: http://inspiredofme.blogspot.com
Postat av: Jossan

Nej, nu iår har vi haft en man vid namn Håkan Frisk. Det funkade inte för fem öre, så efter sommaren så kom en annan, Kent Andersson till oss som hjälptränare - och nu var tanken att vbi skulle ha honom säs -09, men nej.. så blev det inte. Läs på Ormaryds hemsida om honom. Jag hoppas verkligen att vi får Zvono nu igen..

Du skulle ju kunna vara hjälptränare till honom?:D

2008-11-23 @ 15:27:27
URL: http://inspiredofme.blogspot.com
Postat av: Jossan

Det är han visst. Och ännu mer vi. Vi behöver all hjälp vi kan få ju, med massa. Typ lagledare, och sådana som bestämmer och letar spelare, i dam-kommitéen. Säg till ifall du är sugen på något! Dåligt att den var stängd, men hockeyn tar alla kunder på grund av den högre standarden där inne tror jag?

2008-11-23 @ 15:58:09
URL: http://inspiredofme.blogspot.com
Postat av: Jossan

Jo, men gör det. Vi behöver allt folk vi kan få för att bygga upp en ordentlig organisation även runt damlaget.. Så fundera på't! Absolut :)

2008-11-23 @ 16:05:05
URL: http://inspiredofme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0