Ja men det gick ju åt helvete!

Det gick inte att promenera! Blev en tur runt byn typ sen pallade jag inte mer. Fötterna värker som satan, för att inte tala om höfterna!

Nåja fick ju en anledning att gå hem, ta en dusch, och koka lite mer kaffe! Så nu är jag redo för en eftermiddag framför FM för det är det enda som jag faktiskt klarar av. Jag måste bara inse det med.

Idag åkte Snel-Ema till London, jag är bara liiiiiiite avundsjuk. Vill så gärna åka någonstans jag med. Nåja hon ska köpa en Arsenal-Tröja till åt mig när hon ändå är i storstan :)

Oh, doktorn kan komma nu ju! Det måste ses!

På återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland får man inse fakta, att vissa saker är det enda man kan göra. Japp det har jag, min sambo är ju pressfotograf från början och jag har alltid fotat och grejat. Den är underbar men tung för en reumatiker som mig/oss...

2008-11-19 @ 17:06:37
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0