I En Dimma Av Vitlök!

Dagen har sprungit förbi som vanligt! Efter Sjukgymnastiken så krockade jag med emli utanför banken! Det slutade med att jag fick med mig Snel-Ema hem, jag vet att det låter konstigt men så blev det. Hon ville gottgöra mig för att hon "glömde" bort mig igår:P

Vi gick in på Larssons för att köpa fika, och då lättade jag mitt hjärta om en sak jag funderat på sen vi lämnade Nässjö.

Jag: Eh, har du käkat Vitlök idag?
S-E: Japp, vi käkade en skiiiit stark salladsdressing!
Jag: Märker de!
S-E: vadååå?
Jag: Nää inget. *hm*

Behöver jag säga att det luktade?  : P haha!

När vi fikat och kollat på Mordkommissionen så drog vi tillbaka till stan för lite utmaningar, Jag vann i både FIFA och TP, trots att Snel-Ema försökt fuska i båda spelen! :)

Så nu sitter jag här hemma i ett mörkt hus! Morsan hade redan lagt sig för hon hade tydligen blivit sjuk under dagen!

Imorgon är inget inplanerat vilket är lite surt, frågan är vad man ska hitta på imorgon, någon som har ett förslag?

På återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: fillan

jag är ju ifs en jävligt upptagen människa, men om du är snäll så kanske vi kan leka någon dag!! (hockey, HEHE)

2008-11-03 @ 22:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0