I don't Like Mondays!

"God" Morgon allihopa! Eller ja, alla 20 personer som läser :P

Idag är det måndag igen! Helt sjukt vart tiden tar vägen, hinner knappt med. Nu är det November tydligen och snart är det födelsedagskalas! Spännande!

Blev film med Lund igår kväll, Se upp för dårarna. Har sett den förut och jag tycker den är väldigt bra, sen Elin Enecke som hon heter i filmen är ju grymt snygg och det hjälper ju när man kollar på film :D

Idag är det ingen bra dag ledmässigt. Ska egentligen gå och träna efter 13 men jag får hoppa över det, det kommer göra alldeles för ont. Visst jag borde träna för att tänja igång ryggen men fan, nä jag vill inte.

Ska dricka mitt härliga morgonkaffe innan jag slänger mig i duschen och laddar för en ny dag i paradiset. Haha fyfan vad jag ljög, paradis? N O T!

På återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: Anonym

I know, idag är det SKIT hade mer än gärna huggit av mig mina fötter idag...Varje steg känns som en utmaning :-( Hoppas att det har blivit lite bättre iaf.



Ja, den filmen är riktigt bra måste jag säga, ha det gott.

2008-11-03 @ 15:13:32
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: japanesen

du dricker för mycket kaffe, det är inte bra :P

2008-11-03 @ 16:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0