Huvudvärk, Spyor och skoskav!

Fyfan vilken dag de har varit! Vaknade upp hemma hos Bergströms med sån sjuk huvudvärk! Och efter att Elvis slickat mig i ansiktet så var jag även tvungen att uppsöka toaletten för att kasta upp som det så fint heter! USCH!

Kvällen var väl helt okej! Det var sjukt dött ute men fan det fungerade! Kvällen slutade i Bergströms soffa där det dracks lite till! Och det var nog det jag borde undvikt. Men men det är som det är! Och något säger mig att jag kommer få höra det här läääääääänge från en viss Snel-Ema! Hon njöt ganska bra idag när jag vinglade ner till bilen när pappa hämtade mig!

På återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Jonna

ja jag har ju haft rätt förut :)

Men du vad hände igår då? haha aja så länge man har kul!

2008-11-08 @ 16:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0