Hur fan?

Satte mig och kollar på Kvällsöppet med Ekdahl! Och vem får jag se!? Jo den där jävla blondinbella! Hur fan kan man bjuda in henne till ett debattprogam med hennes snevridna åsikter? Hennes ideal man var en man som gärna kunde använda eyeliner o grejer. Visst vill man använda det ska man få göra de! jag kommer garva åt personen men han får gärna använda de. Hon kunde absolut inte känna svettlukt från en kille tex? Men vake up biatch! MAN LUKTAR INTE HALLON JÄMNT! tror inte ens hon gör det.

Fan så irriterad jag blir på denna äckliga lilla blondin....

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

I know, såg det också fattar inte heller vad hon har där att göra och att komma med. Hon är ingen opionsbildare! Bah!

2008-11-20 @ 04:49:23
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

Yes,det är tur att piller finns. Men det känns hyfsat nu ta i trä!

2008-11-20 @ 11:19:52
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0