Hos Martin!

Sitter hos Martin och nördar FM som satan :) Han kör med Öster och jag kör med Leyton så klart :) Han har hittat en julskiva också med Relient K, ganska bra faktiskt för att vara ett Jesusband. Det är nackdelen med att lyssna på musik med Martin, det är mkt jesusband. Men fan kan nog bita ihop ett tag till :)

Pratade lite med snel-ema innan också, var länge sen jag pratade med henne minst en vecka sedan. För att vara oss är det länge sen kan man säga. Som THE-lander sa härom dagen, ni är som två syskon, vi bråkar en del men vi vet att vi inte menar det och är sams nästan direkt igen :P

Nu måste jag fortsätta och nörda annars ligger jag efter.  Måste komma i säng tidigt idag med, ska vara i stan vid halv 10 imorgon hos ortopedteknikern och få inlägg till mina skor.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0