Herr Larsson kan inte reglementet!

Nä men godmorgon blogglovers:D

Vaknade för sisådär en timme sedan och nu kör jag KAFFE KAFFE KAFFE! För jag är trött. Jag är trött för att jag inte får sova, jag är trött på att sitta hemma, jag är trött på att ha ont, jag är trött på att....ja ni fattar.

Tänkte jag skulle vara en duktig son och dammsuga och sånt här hemma. Men jag kan fan inte lyfta ut dammsugaren ur skåpet. Som tur var hade min kära mor redan plockat in tvätten! Men lilla Mamma, man kan inte lägga all tvätt överst i garderoben. Så det har jag sorterat iaf :)

Hoppas jag kan ta en promenad sen iaf, känns inte så jättenyttigt att sitta här hela dagen igen.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänker bara på när dansbandet spelar i "repmånad" då jag hör den frasen. Uscha, fy fan tänk om de kapat fel fossing. ahhhhhhhhhh ;-)

2008-11-19 @ 13:54:54
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0