Heeej miiitt vinterland :)

Idag är det en riktigt fin vinterdag ute, tyvärr har jag missat den för jag gick nyss upp. Men det ser fint ut!

Ikväll är det fest som sagt! Ska bli kul fast det verkar som om vi inte blir så många, det är som vanligt när man ska dra ihop något folk är så upptagna jämt :)

Sitter med mitt morgonkaffe nu och kollar på Polisskolan 6! Dom är inte kloka någonstans! Nackdelen med att sova länge är att man inte kan sitta och chilla så länge, nu måste jag snart duscha och göra mig iordning eftersom jag ska åka till Markus klockan 16.

Förresten, kommenterade på en godväns blogg om hennes nya Franska ragg. jag skrev att jävlar han va faktiskt snygg. Då blev mitt kön ifrågasatt! Kan inte killar säga att andra killar är snygga utan att bli kallad bög?

På återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0