Hancock!

Har kollat på hancock ikväll. Hade verkligen inga höga förväntningar innan jag startade filmen. Men den var väldigt bra! Will Smith är ju lika bra som alltid och dom andra skådespelarna var överförväntan också! Så jag säger till folk som gnäller på denna film. FUCK OFF :)

Tänkte sända en tanke till en bloggvän också. Devilwears som har opererat sin reumatikerfot idag! Så jag tycker att ni går in på hennes blogg som jag har länkat till och sänder en tanke till henne :) Ni vet vi Reumatiker måste hålla ihop, finns inte många som är under 50 :D haha.

På återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahah nope det är vi som sänker medelåldern rejält! TACK så hemskt mkt, blev jätteglad. Sitter här och kan inte sova trots alla tabletter men det ska tydligen vara så när bedövning och dylikt släpper. BLÄ!



Kram på dig :-D

2008-11-19 @ 05:27:46
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: talibanen

Jag säga bara tre orden: pa ssa dig!

2008-11-19 @ 11:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0