Guitar Hero World Tour!

Jag beslöt mig för att köpa Guitar Hero idag! Det med trummor och mikrofon också :D Så först drog jag Martin och Albin till Nässjö för att handla. Varenda jävla affär var stängd trots julskyltning. Så jag ringde runt lite för att kolla hur det var i Jkpg! Där var det öppet!

Så jag åkte tillbaka till Anneberg, hämtade min bil istället och sen drog Jag, Albin och Ivan till Jkpg för att shoppa loss. Vi gled in på EB Games och jag frågade expiditen om dom hade några World Tour, ja visst till vilken konsoll sa han då. Jag svarade jag ska ha en till PS3 och en till Xbox:P Han tittade på mig som om jag var någonslags utomjording och förklarade snällt, eh du vet att dom kostar 1999 va? Jaa men jag ska ha en av varje:P haha!

Sen drog vi hem till Martin och kopplade in ett hos honom, det andra lämnade jag i mitt rum. Det blev jag på Gitarr, Ivan på Sång och Martin på trummor! VI VA GRYMMA:D

Nu ska jag sätta mig, varva ner ett par meter och försöka sova!

take care!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Little drummer boy

We will rock you!

2008-11-30 @ 22:41:01
Postat av: Anonym

KUL,glad för din skull,du kommer att spela så fingarna blöder ;-) MEN det är du väl värd. EB G är det de på A6?



Tack det är ok,har dragit en del i såret och så,men det är som det är. Hur är det med ryggen?

2008-11-30 @ 23:07:20
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skönt att rygga är helt ok. Ja,det ska bli ganska så skönt att jobba lite igen faktiskt. Men bara lite ;-)

2008-12-01 @ 00:34:31
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Jossan

Ingen dålig soffa du!



Haha, lät det vuxet? Jahaja, det är väl för att du är tjugo nu då för då är man väl vuxen eller? ;D



Julskyltningen är totalt meningslös. Det händer nämligen att man blir otrevlig mot folk som man känner bara för att man redan har träffat så mycket folk som man känner och därför inte orkar stanna en gång till, typ! Hockey är bättre!

2008-12-01 @ 08:48:33
URL: http://inspiredofme.blogspot.com
Postat av: Linda

Det låter kul det där. Vi har iochför sig en massa riktiga instrument, men det kanske är enklare med guitar hero? =) Vad händer idag då?

2008-12-01 @ 10:55:39
URL: http://lindafunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0