Gratulationerna ramlar in!

När jag var hos sjukgymnasten så gav han mig en låda där det stod NÅLAR på! Gissa om jag blev skraj eller? han har hotat med akupuntur innan! Men det var inga nålar i! Det var två lussebullar och ett par strumpor:P haha! Jag fick helt enkelt en födelsedagspresent :)

Sen när jag kom hem så låg det ett kuvert addresserat till mig i posten. Det var från Reumatikerförbundet som skickade ett grattis kort:P det vart oväntat kan man säga!

Oh nu är kaffet klart!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ryktet går på stan att du fyller jämnt. Grattis och ha det så kul på festen.

Kram UBS

2008-11-28 @ 14:25:42
Postat av: Anonym

Helt sjukt men njut av RF uppvaktning ;-)

2008-11-28 @ 15:22:15
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0