Godkväll!

Varit  och lekt med Alice lite! Hon var på G ordentligt ikväll! Det skulle busas ordentligt tills jag la mig i soffan och förklarade att jag orkar verkligen inte springa efter henne mer :P

Fan, idag kände jag mig lite höstdeppig faktiskt. Första gången iår men det slog till hårt också! Vet inte riktigt vad som gjorde mig deppig men ja, det är där iaf!

Ska nog bort till Martin sen och kolla på Star Wars, fast som vanligt vågade inte Martin säga, ja visst vi ses sen! Utan vi kan väl höras? Bläää så irriterande, jag är sån så jag vill verkligen veta att nu ska vi göra så o så!

Jossan: Trodde du på allvar att jag skulle åka till Nässjö bara för att skjutsa på Lillebror och Albin? eh, nooot! :P

På återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: Jonna

tror att han har en väldigt stor familj faktiskt. Ska höra mig för. om vi nånsin ses igen vill säga.. (när jag är som mest överdramatisk och höstdeprimerad)

2008-11-06 @ 20:42:27
Postat av: Mattin

Så var det inte alls! Jag skulle åka på ett möte som jag inte visste när det slutade och då sa jag att jag hör av mig när jag åker hem! Det är fult att ljuga Fiddelino, tungan blir svart(eller fingrarna nu när man skriver allt på dotan).

2008-11-07 @ 08:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0