Give 'n Get UF

Har en kompis som har startat ett UF företag som heter precis som överskriften, Give'N Get! Tyckte faktiskt att idén var riktigt bra. Företaget jobbar med att hjälpa barn och ungdomar i Indien med att finansiera deras skolgång, genom att sälja t-shirts där hela vinsten går till denna målgrupp. Give 'n Get handlar mycket om att Du ger, men mer om att Du får så fruktansvärt mycket tillbaka. Inte bara en t-shirt utan den även den där varma känslan inombords som annars inte går att köpa för pengar.

Jag brukar inte vara så mycket för välgörenhet osv! :) Men Min vän kan vara väldigt övertygande så jag köpte en! Och jag tycker ni ska göra likadant faktiskt. För omkring 100 kronor kan ni också känna att ni hjälper till :D Företaget har ännu inte hunnit få upp en mejladress så kontakta mig så länge så vidarbefordrar jag allt :)




Bilden blev lite konstig! Men antingen är det för att Fillan är med på den eller jag som inte kan ladda upp bilder! Men det står Im helping på tröjan!

SÅ VAD VÄNTAR NI PÅ! K Ö P!

På återhörande

fiddelino




Kommentarer
Postat av: Anonym

wow! jag bara måste ha en !!

2008-11-07 @ 15:33:23
Postat av: Anonym

vilken kanonidé :) skulle man kontakta dig sa du?

2008-11-07 @ 15:34:20
Postat av: Anonym

Kul,jag har faktiskt jobbat som UF lärare (diplomerad faktiskt...;-) ) om vet vilket slit. Säg till företaget att slänga upp en blogg,bra sätt att nå ut. Produkten lät ju kanon!

2008-11-07 @ 15:54:07
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: japanesen

du är ju såå godhjärtad när du bara lägger den sidan till! :) hi hi

2008-11-07 @ 16:17:13
Postat av: SUdd

jag tror att det är för att det är fillan på bilden ;D mohahaha!

jag vill ha en tröja :D

2008-11-07 @ 17:16:24
Postat av: fillan

hahaha, käften sudd innan du får stryk :D men det är bra, köp en t-shirt, en eller fem!!! :D:D

2008-11-07 @ 21:13:08
Postat av: sudd

Hahaha :D mjo, jag är ganska rädd för dig så är väl bäst att jag är tyst ^^, haha jag kan köpa en och få fem kanske? :D

2008-11-08 @ 18:57:38
Postat av: fillan

sudd, varför i helvete är du rädd för mig :D jag är som ett litet luddigt lamm :] HEEEE!!

2008-11-09 @ 02:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0