Fredagmorgon!

Eller ja, det är ju närmare lunch men för mig är det morgon! Så nu har jag lyckats koka lite kaffe och hämtat ngt att tugga på också! Jag lyckas alltid tajma så att jag kan kolla på Hem till gården samtidigt som jag dricker kaffe! Det är morgon på riktigt då :)

Skulle åkt till sjukgymnasten idag men det kommer inte gå! Så jag fick ställa in det idag med, siktar på att gå till Missionskyrkan och fika ikväll iaf! Mer klarar jag nog inte.

Förresten, det snööööööaaadee inatt :) Så nu sitter jag och kollar ut på vita hustak och en Birgitta som är snöklädd! Måste ut o köra med Birgitta snart är ju flera dagar sen hon startade sist! :)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

USCH din stackare, det är så jobbigt att ha ont :-( Blä! Ibland får man bara ta det easy och vila bort skiten

2008-11-21 @ 13:19:01
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Bitterfitta

det snöar massor i Malmö också..! Pheew..

2008-11-21 @ 14:56:18
URL: http://storstadsbulimiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0