Försäkringskassantanten var sneel!

Jag överlevde försäkringskassan! Damen jag hade som handläggare var väldigt trevlig och timmen jag satt där var inga problem! Vi pratade om allt mellan himmel och jord! Det visade sig att jag visste vem hennes barn var! Och att hennes barn kände Snel-Ema. Ja där ser man världen är liten.

Sen när jag fixat försäkringskassan så drog jag hemåt igen för att dra till frisören! Redan då började jag bli ganska nanig eftersom det inte behövs så mkt för att jag ska bli trött. Men jag härdade ut och drog till frisör-Linda! Nu måste jag skriva något väldigt snällt om min kära frisör eftersom hon tydligen skulle kolla in min blogg! Så jag måste väl också säga att frisyren blev bra och att jag är jätte nöjd! Tack frisör-Linda! :)

Ska nog bort till Heinrich sen o spela lite FM! Sa åt Emli att om behövde skjuts från sin vinkväll får hon höra av sig :) Klart man ställer upp för folk i nöd :P haha

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahah man ska hålla sig väl med frisören, jag menar du vet ju inte vilken hårfärg du får nästa gång ;-) Skönt att det gick bra på FK. Hoppas de är lika snälla mot mig efter min s-skrivning.



Äsch, även om det blir paus så är det klart att jag kommentera din blogg, nätet försvinner ju inte ;-)



2008-11-25 @ 16:38:47
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0