Fint besök!

Lund kom på besök nu ikväll! Länge sen jag såg honom så det var ju trevligt. Så vi hamnade framför Insider, ikväll avslöjade dom nätpedofiler! Jävlar så roligt det är när dom blir helt förstörda när Robert Aschberg dyker upp i Webkameran istället för den lilla späda flickan dom egentligen stötte på :P

Imorgon ska jag köra på Mormor och det kommer bli en utmaning. Hon brukar vara ganska krävande när man kör på henne! Åk dit och åk dit osv, nu gör jag inte det så ofta så jag kan väl bita ihop imorgon.

Funderar på att sätta mig att lyssna på lite musik. Har fått ett album med glasvegas av Jossan som jag tänkte lyssna på! Ja och så blir det ju lite FM också, så klart!! Är uppe i ett dygn och 7 timmars spelande nu :)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Brudarna ja, sambon svor en lång ramsa du vet, lite Blondinbella varning på dem...Men försäkringsbolaget kommer att skicka papper och bara för dem att betala. Mohahahahhahahha



Jaså? Men då har han ingen dålig kamera ändå ;-)

2008-11-20 @ 05:09:54
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför använda uttrycket "köra på"? Som att du bokstavligt talat skulle köra på den stackars människan.. " Du ska köra personen ifråga till olika ställen"..

2008-11-20 @ 11:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0