Fars dag, Överskattat?

Vaknade av att alla monstrena var hemma, det vill säga syskonens barn! Gick ner väääldigt sömnig och hittade en ännu sömnigare och blekare storebror. Det är imponerande att han kom hit överhuvudtaget ;)

SÅ det blev en lång fika och pappa fick en bygglampa av Mattias, fadern var helt lyriks över denna bygglampa och laddade den direkt. Sen när jag och Lillebror spelade Xbox så kom han upp o lös oss i ansiktet! TITTA TITTA SÅ BRAAAA DEN ÄÄÄR. Hmn, precis när jag körde. Blev bara lite irriterad.

Visst att det är trevligt att alla kommer hem sådär och sitter och fikar. Men det borde göras utan att det finns något som heter Fars dag! Jag tycker såna högtider är totalt överskattade! Och får jag familj så ska jag se till att sådana firanden inte förekommer hemma hos oss. Fars dag och Mors dag är bara påhittade för att affärerna ska öka sin försäljning på massa krimskrams. Nä fifan.

Nu är det Supersöndag på TV och jag ska kurera min feber!

På återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Jonna

vad är supersöndag?

2008-11-09 @ 13:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0