Farmor och Farfar's!

Följde Lund hem upp till gräddhyllan! När jag lämnat honom tog jag vägen förbi Farmor och Farfar's hus! Vi hjälpte dom att flytta till stan i våras eftersom dom helt enkelt blivit för gamla för att ha ett eget hus. Men när jag gick förbi där nu och så andra personer gå i deras kök och vardagsrum så högg det till i bröstet, det ska inte vara så. Det ska vara Farmor som står i köket och Farfar ska sitta i vardagsrummet och kolla på alla TV-deckare han alltid kollade på.

Det slog mig också att vi inte kommer fira fler jular där, vi ska sitta i deras lilla lägenhet i Eksjö, frågan är vad det blir för julstämning i en liten lägenhet. Fan det kändes helt enkelt inte bra att se, jag har gått förbi många gånger sen dom sålde huset men det var först ikväll när det regnade och blåste som jag helst hade velat ringa på dörren igen och gått in och spelat finns i sjön med Farmor eller dela en cola med lillebror. Sen dessutom så har nissen som flyttat in sågat ner Farfars älskade Körsbärs träd, jag menar vem fan sågar ner ett körsbärs träd?

Kul att se att så många reagerar på Foo Fighters och Ja vissa låtar är bra! Men kvällens låt får ändå bli Going down in Flames med Three doors down! Jävlar så bra!

Besiktning för Birgitta imorgon, så håll tummarna allihop!

På återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: Jonna

tror det är du som knarkar eftersom du skickade sex koommentarer!?

2008-11-11 @ 08:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0