En tacksam bloggare!

Jag är glad idag! Och tacksam för att jag har ganska fina och roliga vänner :P Kvällen blev faktiskt ganska lyckad, iaf tycker jag de! Haha! Orkar inte referera händelser osv. Men maten var god, sällskapet likaså och jag fick en Flamengo tröja!!! :D Alltså, fotbollslag från Brasillien av allas vår favorit guling Ivan:)

Sen fick jag en dataväska, ngt grönt gegg, en bok av david batra, en ryggborste? Joo så kallas dom nog. Ehh, vad fick jag mer? Presentkort på ticnet, en klocka, en chockladkaka, och så tror jag det sjukaste jag fick var av gabi och jocke, nämligen 5,7 kilo skumtomtar! Dom två ska inte köpa presenter tsm. :P Sen blev det lite presentkort och cold hard cash;)
Så pengarna som jag fick ska jag faktiskt använda för att vara fruktansvärt omogen och köpa nya Guitarr Hero :P haha! Men vafan, sista gången lovar o svär! :)

Idag kommer storebror en sväng och uppvaktar lilla mig för hans dotter var sjuk igår. Sen ska jag nog försöka ta mig in till Julskyltningen en stund, har lovat att hälsa på Emli som arbetar denna gråa november dag!

Sen måste man ju passa på att tacka alla bloggare som gratulerade mig igår! :) Tack tack tack tack tack! :)

Juste: Lillebror har ju namnsdag idag också! så grattis till honom också :D

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Jakob

Tack det var mycket trevligt :)

2008-11-30 @ 12:20:10
Postat av: Jossan

Ja, men man fick pris på fjärdeplats!!



Alltså, jo. Men det är nog ett rätt påfrestande yrke när man väl jobbar, passa upp på folk hela tiden liksom - men det skulle vara gött att jobba som det innan man ska skaffa familj och hela köret tror jag, Det är ju inte direkt jättedåligt betalt heller och så jobbar man bara en bråkdel av all tiden man är iväg! :D

2008-11-30 @ 14:19:04
URL: http://inspiredofme.blogspot.com
Postat av: Anonym

Shit Fidde då kan du käka tomtar tills du kräks ;-)Men det lät ju som ni hade det sjukt kul och många fina saker. Må så gott.

2008-11-30 @ 15:20:49
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0