En (O)möjlig berättelse!

Skulle gått ut och gått i eftermiddags men efter sisådär 100 meter fattade jag att det inte skulle fungera, så jag svängde av och började gå hemåt igen. Då gick jag förbi biblioteket och kom att tänka på en bok som Jonna tipsat mig om. Alltså Svenne en (o)möjlig berättelse av Per Nilsson tror jag han hette!

Så jag gick in och lånade den! Fram tills nu har jag inte kunnat släppa boken, jag var tvungen att läsa klart den. Så dom runt 280 sidorna gled jag igenom ganska enkelt och nu efter jag läst boken så är jag imponerad både av hans sätt att skriva och hur han kan få mig som läsare att tänka till.

Tänk om det faktiskt skulle bli så att ett främlingsfientligt parti skulle växa sig tillräckligt starkt för att ta makten i Sverige? Det behövs inte så mkt när man funderar på det, en karismatisk ledare och folk som är arga! Sen har du satt bollen i rullning.

Jag säger Tack Jonna för att du tipsar mig om bra böcker hela tiden och jag säger till andra LÄS DENNA BOK!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Jonna

åh vad glad jag blir :) at your service! hmm vad mer kan jag komma på spontant som man kan läsa, alla Per nilssons böcker är faktiskt riktigt starka och fängslande. Har iofs inte läst alla men Du&Du&Du gjorde mig helt yr av livsglädje och Korpens sång är tänkvärd.

2008-11-13 @ 19:27:01
Postat av: Josefine.

låter fan som en bra bok :o

2008-11-13 @ 20:29:24
URL: http://elitsoldat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det måste jag ta och göra då,tack för tipset.

2008-11-13 @ 20:58:07
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0