En lång natt!

Satt uppe för att köra hem Fylle-rylle och svikargulingen! Men det blev en liten oväntad vändning. Storebror ringde vid halv 2 och ville ha skjuts! Han och hans gubbpolare hade varit ute o svirat på hotellet och han var bra full. Så jag fick köra hem dom, problemet är att alla bodde i olika samhällen, Två bodde inne i Eksjö så det gick ganska smidigt. Sen fick jag köra till Hult utanför Eksjö och efter det hem till brorsan som bor åt motsatt håll utanför Eksjö! B L Ä. Men vad gör man inte för att ligga på + :)

Mådde jävligt konstigt när vi kollade på film innan, typ kallvsettades oså. Trodde att det bara var sviter från utekvällen så jag vågade inte säga något. Men nu när jag kom hem var det ännu värre så jag tog febern och det visade sig att jag har feeeber. Många skulle nog säga att det inte är feber men 37.7 räcker för att jag ska vilja lägga mig ner och må dåligt! Så jag ska låta mina kära vita piller verka nu sen ska jag försöka sova, för det snurrar ungefär som igår vid den här tiden.

På återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig, låter tråkigt med feber. Hoppas att du mår bättre idag.

2008-11-09 @ 09:14:23
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahha tack,har t.o.m hunnit med en mini-vända uppe på a6!

2008-11-09 @ 13:21:42
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0