En bra dag, sportmässigt!

Mina lag har gått bra idag, både Leyton, IFK Nässjö och HV71 vann idag. Tyvärr förlorade Arsenal igen vilket inte var bra för fortsättningen av säsongen!

Har startat Itunes nu och just nu skriker Freddie Murcery ut Radio gaga samtidigt som West Ham och Portsmouth kämpar för fullt på TV! En väldigt skön avslutning på kvällen med andra ord! Tar nog tillbaka det jag skrev innan om att jag skulle sova vid klockan 12, har kvicknat till lite efter det. Så jag tippar på två nu ;)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att HV vann,hade inte koll på det! Ja just det, isbanan ligger ju inte mitt i. Nu ska jag sova!

2008-11-16 @ 02:56:14
URL: http://thedevilwears.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0