Elit Sjukgymnasten Göran!

Göran fixade en extra tid för mig idag så han kunde dra lite i min rygg! Och som han drog, det var så skönt. Men nu är det inte skönt! Känns rätt ordentligt nu, han var bekymrad och undrade om jag inte borde ringa sjukhuset. Men det är såhär när man är vuxen att dom skiter i sina patienter helt enkelt. Ringer jag nu och säger att jag inte mår bra så säger dom, jaaa men du har ju tid den 15:e december bit ihop tills dess. B L Ä!

NU ska jag ligga i sängen resten av dagen och spela FM om inget annat oförutsett händer, men det tvivlar jag på!

på återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet,det är det som är det värsta,de förstår inte. Skönt att du har en bra sjukgymnast.



Jag är så svullen och stel,borde eg inte sitta här och skriva men men. Hahahahah lovar att du ska få veta först då det är off. ;-)

2008-11-24 @ 15:27:34
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

I know,jag hade grymt kul då jag skrev det :-D hahahahahha

2008-11-24 @ 19:05:29
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0