Dygna natten lång är inte skönt. Men fan så skoj!!

Vaknade för ungefär en timme sedan efter vår otroligt långa natt hemma hos Ivan :P Jävlar så sent de blev! Trodde ju att jag skulle vara hemma till Modern o Fadern skulle gå upp. Men ICKE! När vi var halvvägs till Nässjö (för att lämna sur-fillan som för en gångsskull var ganska trevlig) Så ringde min mobil.

Mamma: Var i helvete är du?
Jag: Eeeh, råkade kanske somna lite hos Ivan.
Mamma: Varför då?
Jag. eeh vet inte, men ska bara köra hem Fillan så kommer jag direkt:
P

Var hemma runt halv 7 på morgonen! Men det vare värt! Det var mkt skratt o massa tjöta helt enkelt vilket passar mig bra eftersom jag är otroligt bra på att prata :D

Så tack så mkt för en rolig kväll/natt/morgon :D

På återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahah vad roligt, klart de vart oroliga. Ja, visst är han söt? Víll ha, vill ha.



Hur är det med kroppen? Skulle sälja den på blocket idag om jag kunde :-(

2008-11-04 @ 12:32:10
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Jonna

Tack fidde :) Har fått höra ett antal gånger att jag är dum i huvudet pga hela den här historien, jag menar hur kläcker man ur sig det införs sin lilla mamma? Hej mamma jag träffade en kille på en tågstation idag och vi ska till Paris över nyår.. :) Herregud vilken natt du har haft då, en vanlig måndag liksom haha

2008-11-04 @ 12:39:09
Postat av: Anonym

Samma här, jag är livrädd för det där och har ju varit så förskonad, har ju inte gjort ngt sådant innan. Men fötterna suger ju....



TACK för att jag får klaga av mig ;-)

2008-11-04 @ 21:12:20
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0